Loppis.

                     
                           En stor handväska för 10 kr. Perfekt när man ska sova borta en natt.

                     
                                                 En liten kuvertväska i skinn för 10 kr.

Idag följde jag med mamma på lite olika loppisar. Såklart fyndar man alltid något. Idag blev det två väskor för 10 kr st, 1 kruka för 10 kr, en spegel för 10 kr och en byrå för 40 kr. Men byrån var mamma så snäll att betala. När jag kom hem började jag att måla allt vitt, så bilder kan jag inte lägga ut förrän tidigast imorgon. Men väskorna kan jag visa iallafall. Blev riktigt nöjd med allt och det är så jävla skoj att fynda.  Det är ju hur enkelt som helst att hitta gamla möbler, slipa och måla dem vita. Snyggt, billigt och enkelt.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0