Party i Markaryd.

       
                                                                     Emma och Naggan.

       
                                                  Fanny och Marie har jävligt roligt åt mobilen.

       
                                                                        Jessica och Erik.

       
                                                                      Johan och jag.

       
                                              Får jag stryk för att jag lagt ut denna bilden? =)

       
                                                                             Liten ölpaus.

       
                                                                        Jävla schnyggon!

       
                                                                          Fanny och My.


Ojojoj...över en vecka sedan jag skrev. Jag är inte död jag har bara haft jävligt mycket att göra. Tänkte uppdatera med lite roliga bilder från marknaden. I helgen så var det ju vårmarknad här i Markaryd. Pallade inte utgång på fredagen utan det fick bara bli Sex and the City 2 på bio, underbart roligt.
Lördagen blev en heldag verkligen. Satte oss på hotellet vid 2 tiden och startade med en varsin tequila. Sedan var det inte mer än hem och svira om innan vi gick till Jörgens 30-års fest. Mycket trevligt och god smörgårdstårta. Det blev en liten sväng inom hos Kenneth och Linda innan vi gick vidare till nästa fest. Såklart skulle jag envisas med att äta innan hotellet och höll knappt på att komma in eftersom det var fullt när jag kom. Allt löste sig till slut och jag måste säga att det var över lag en väldigt bra dag!








Kommentarer
Postat av: Johan

Klockrena bilder! Speciellt den på Emma ;) hoho

2010-06-02 @ 16:02:00
URL: http://knaxville.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0