Reunion.

                            
    Som vanligt glömde jag kameran och fick bara skitkort med min mobil. Här är Rille och Johanna iallafall.

                            
                              Jag och Carro tror att kortet blir bättre om vi tänder en tändare.

Igår var det dags för reunion med gamla teaterklassen. Vi blev visserligen bara 5 stycken, men det gjorde egentligen ingenting. Hade jävligt roligt ändå! Förfest hos Johanna i Tyringe och sedan utgång i Hässleholm. En grymt kul kväll, men sen mår man ju också därefter idag. Såklart pratar man gamla minnen och kom in på Caroline, My och Linneas projektarbete. De gjorde en film (parodi på sagan om ringen), "Sagan om stringen". Jag var Pippin och Calle Kristiansson spelade tydligen Dildo (Bilbo). Jag hade ingen aning om detta och tyckte det var rätt roligt faktiskt. Shit vad gymnasiet var roligt ändå!

Nej, nu får det bli ostbågar framför Sex and the City.

Kommentarer
Postat av: Carro

hahah fan vad dåligt med tändaren, jag ser verkligen helt väck ut också... synd att jag blev så full... nej, nästa gång blir det varannan vatten! hmm, eller mindre alkohol för min del iallafall :)

2010-05-10 @ 10:33:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0