The weekend.

Helgen gick för snabbt som vanligt. Köra hem på fredagen, inte hemma förrän 8. Jag kunde visserligen varit hemma tidigare eftersom vi fick sluta vid middag. Men vi var i fotostudion och knde inte riktigt slita oss. Kul att få göra lite mer kreativa saker för en gång skull. Jag och Hanna fick till och med styla lite själva och berätta för modellen hur hon skulle posera. Inte lätt när man själv är sjukt obekväm med att stå framför kameran. Men sjukt kul! Det var en 15-årig bloggerska som heter Ebba som var där i fredags. Tänker på hur jag själv såg ut i den åldern. Såg ju skit barnslig ut då!

                                                                           Kvällens outfit

                                                  

Helgen går ju så jäkla snabbt! Hann ta en liten fika på lördagen med dom som jag inte träffat på evigheter innan det var dags att dra till Lomma. Fest och käk hos Jasse och Natta med Rock n' roll-tema och sedan lite nattbowling i Malmö. Riktigt skoj!


Christofer och Peter på G!

                                                          Jasse speedad efter en strike!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0