Bubbles.

                    
                                                  Biffy Clyro - Bubbles (Live at Reading Festival 2010)

Detta är definitivt helgens låt. Kan inte sluta lyssna på den! Kom bara att tänka på Biffy Clyro i fredags på jobbet och hade för mig att dom var rätt bra. Jag och Johanna såg bandet på Reading Festival i somras och hade ingen aning vilka det var då. Men det visste tydligen alla britter. För fy fan vilket ös det var på publiken och alla kunde verkligen låtarna. Hur som helst satte jag på denna låten i fredags och kan inte sluta lyssna på den. Kanske det är för att man förknippar den med den sköna stämningen på festivalen och det underbara vädret. Men jag kan verkligen inte så still när jag hör den! Så detta är dagens musiktips från mig.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0