Måndagens fotoshoot.

Igår var det plåtning på slottet i Alingsås. Det blev en lång dag, som började klockan 08:00 och som slutade vad 24:00 med migrän. Men det var det värt!

Skitkul att få vara med på en stor plåtning och få se hur det verkligen går till. Vi fick bära grejor, stryka, hjälpa modellerna på och av med kläderna och annat smått som tänkas kunde behövas hjälp med. Inget avancerat alltså, men kul ändå.

Det var 6 modeller, 3 ljustekniker, 3 kamerakillar, 2 stylister och 2 make-up artister. Så det var ett rätt stort team. Det urartade som det skulle och jag tror det bli jävligt coola bilder! Ni får hålla koll efter Nellys nyårskampanj dom närmsta veckorna så får ni se bilderna.
Har lite bilder på mobilen som jag såklart inte kan få över på datorn, annars hade jag lagt ut lite så att ni hade fått se hur dagen såg ut. Får se om jag kan lösa det på något sätt.

Nu blir det sängen!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0