Lägenheten.

            
Vardagsrummet börjar nästan kännas som hemma när jag tog med lite dukar, filtar och kuddar hemifrån. Jag köpte nya gardiner och lite ljus på Åhlens också som verkligen gjorde susen.


            
Ja, köket känns verkligen som ett hopplöst fall med plasmattan, gula luckor, blommig tapet, grönt bord och gröna gardiner.



             
Sovrummet orkar jag inte ens göra något med. Kan ju inte köpa nya gadiner och blommor till alla rum för att göra det mysig när jag bara ska bo här i två månader.



Jag tänkte att ni kanske var nyfikna på att se min "underbara" lägenhet. Den var riktigt skabbig när jag kom så det var bara att göra en storstädning innan man vågade ta i något. Det var ju inte så att den var utstädad utan jag fick ju börja lägga alla personliga saker i lägenhetens städskrubb/walk-in-closet. Jag hittade verkligen allt möjligt skit som strumpor, använda kallingar, gamla skolböcker, prydnadssaker, tyger. Ja, hur mycket som helst utspritt i alla små skrymslen som jag själv behövde för att lägga in mina saker i.

Anyway...nu har ni fått se lite hur jag har det! Den är stor och rymlig iallafall och billig...så jag ska inte klaga.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0