Long time no seen..

     
                                         149 kr TOPSHOP


Ojojoj...såg att det var nästan 4 veckor sedan jag uppdaterade sist! Tiden på Nelly har gått så sjukt fort och jag har verkligen fullt upp hela tiden. Men kanske kan jag lyckas bli bättre på att uppdatera om mitt liv här i Borås. Vill ju att mina nära och kära ska få se hur jag har det nu när vi inte ses lika ofta.

Helgen har iallafall varit lugn. Peter kom hit i fredags och vi somnade såklart till Idol efter att ha tryckt i oss en pizza. Typiskt fredagar! Var ju visserligen ute i torsdags så det var ju inte så konstigt att jag var lite trött på fredagskvällen.
Igår tog vi bussen till Göteborg (som vi för övrigt lyckades få gratis). Vi gick en liten runda på stan och käkade gott på en mysig restaurang innan vi åkte hem. Hittade ett superfint halsband på Topshop som jag inte kunde låta bli att köpa. Annars var det lugnt med shoppingen. Det var bara skönt att komma iväg lite. Gäller ju att passa på när man har så nära till Göteborg.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0