Out of ideas..

                                 
                                                                   Skjorta H&M 99 kr

Jaha, idag tog jag äntligen mig i kragen och tog mig till biblioteket här i Borås. Jag behöver verkligen lite referenslitteratur. Och jag behöver framför allt komma igång med mitt arbete. Att det ska vara så svårt! I och med att det är fullt upp på Nelly så hinner jag ju aldrig göra det där. Och dom få timmarna man har innan man ska lägga sig, finns det ju 1000 andra roligare saker att göra.
Får se om det lossnar nu.

Fick hem en skjorta från H&M för ett tag sedan som jag inte riktigt vet vad jag tycker om. Men seg som jag är som vanligt så har ju tiden för bytesrätt gått ut så jag har inget val än att behålla den. 
Nu ska jag bara komma på vad jag ska ha under. Känns lite för naket att springa runt med en transparent skjorta med bara en BH under på jobbet kanske. Dessa i-landsproblem...








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0