Too many choices..

                           
                                       One teaspoon 499 kr från www.nelly.com

Har suttit och spanat på några saker på Nelly och kände idag att det var dags. Tänkte att jag kan ju iallafall ta hem och prova, så vet jag sen och kan sluta tänka på det. Det jobbiga var ju att allt satt bra och jag vill behålla allt. Men det går inte! Har redan handlat för mycket som ska betalas nu när studielånet kommer in. Den här gillade jag som fan, men tror att jag kommer att ha minst nytta av den. Det känns lite dumt att den är ljus och endast handtvätt. Så som jag spiller så vet jag ju redan hur det kommer sluta.

Har en Acneklänning som jag också är lite osäker på. Den är skitsnygg... men det är ju det där med pengarna. Lägger ut fler bilder i dagarna bär jag har bestämt mig.

Sov gott allihopa!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0