All spring.

                              
                                                                          599 kr från Selected Femme

Det är ju så sjukt härligt med vårluften, att den äntligenär här. Igår var jag och min roomie ute och tog en öl på ett supermysigt ställe som heter Landet. Också hade dom musikquiz, men det var alldeles för svårt så vi stannade inte för reslutatet. Det var ju inte så att vi vann ändå. Anyway... grymt skönt att kunna sitte ute och dricka en öl utan att frysa ihjäl. Lovely!

Därför vill jag tipsa om lite vår/sommarkläder. Hittade denna apsnygga klänningen på www.nelly.com. Passar ju perfekt nu med ett par boots och en skinnjacka. Ge mig lite nya vårkläder tack!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0