Beautiful Saturday.

                                    
                        Efter min shoppingtur på stan mötte jag upp Sandra, gick till gamla stan och köpte fika.


Helt underbart väder och vi bestämde oss för att ta en kaffe och macka vid vattnet istället för uppe i gamla stan. Sjukt svårt att hitta en plats i solen på uteserveringarna där nämligen.

                                             
            Sandra insesterade på att vi skulle gå hem istället för att ta tunnelbanan. Bra val! Södern är ju så fint!

Underbar lördag verkligen! Jag gick Götgatan upp och ner och kollade i affärer. Jag fyndade en tröja och köpte ett par nya solbrillor som jag egentligen inte hade råd med. Sedan mötte jag upp Sandra och vi bestämde oss för att gå till Gamla Stan och fika där. Det är ju så mysigt i Gamla Stan. Men det tycker ju alla andra också så det var ju omöjligt att få en plats i solen på uteserveringarna där. Så vi köpte med oss lite fick och gick till vattnet istället.

På kvällen bestämde vi oss för att gå till Snaps och dricka öl. As gött nu när uteserveringarna är öppna och man kan sitta ute hela kvällen! Sandra hade med sig en jättetrevlig tjej från Tyskland. Alltid roligt att knyta lite nya bekantskaper. Och bra att öva på engelskan=)
Idag blir det plugg och en promenad i solen.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0