Fyndat!

                                             
                                                                Kofta 100 kr på Monki. Som hittat!

              
80 kr för denna underbara klänning. Den ser inte mycket ut för världen, men den har perfekt längd, är genomskinlig och passar perfekt till ett par sjyssta kängor!


Idag tog jag mig äntligen i kragen och gick in på Monki efter jobbet. Och då fyndade jag dessa två. En klänning för 80 kr och en kofta för 100 kr. Perfekt! Sen tog jag mig en tripp i solen längs Götgatan, gick vilse, men lyckades hitta hem till slut. Var sjukt sugen på after work, men alla var antingen iväg eller hade fullt upp med annat. Det spritter ju i kroppen när det är så fint väder och uteserveringarna är fulla med folk. Ikväll blir det myskväll hos Johanna.
Ciao!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0