Having a cold.


Så mycket färg, det gör nästan att jag känner mig lite piggare. Underbara byxor för 299 kr från Nelly.com.


Nu har jag också rykt på någon slags influensa. Vaknade i söndags med as ont i halsen och kände mig febrig. Men eftersom min handledare på jobbet var borta kände jag att jag inte kunde stanna hemma igår. Någon måste ju utföra jobbet lixom. Och stress hjälper ju inte när man är sjuk. Jag skulle bara jobbat halv dag igår tänkte jag för att informera Maria om hur läget låg till med allt, men jag kände inte att jag kunde lämna jobbet förrän 16.40. Tjugo minuter tidigare...wow!
Jag var verkligen helt förstörd och kunde knappt röra mig ur sängen när jag kom hem. Som tur var hade jag söta Johanna som ställde upp att handla treo, apelsiner och rostebröd som hon kom hem till mig med. Idag känns det som att huvudet är fullt av snor ungefär och jag är glad att jag stannade hemma idag. För jag vet att hade jag gått tillbaka till jobbet så hade jag stressat sönder mig som vanligt.

Anyway så ville jag bara tipsa om dessa underbara byxorna som jag hittade på nelly för någon dag sedan. Jag vill ha FÄRG i vår!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0