New in closet.



Har ju glömt visa vad jag handlade på min shoppingrunda i helgen som var. Hittade en basic tröja som vanligt, kan inte få nog. Men de är ju så bra att ha och jag passar alltid på när det är REA. Så denna fick jag för bara 49 kr på Gina Tricot. Perfekt! Solbrillorna kunde jag helt enkelt inte låta bli inne på Weekday. Hade egentligen inte pengar, och har redan solglasögon. Men jag har varit på jakt efter de perfekt runda solbrillorna sen förrförra sommaren. Jag gillade att de hade lite bredare båge. De känns sådär rockigt hippie aktiga om man kan säga så. Love at first sight!








Kommentarer
Postat av: HANNA

hoppas allt är bra med dig, vad ska du göra denna onsdagskväll? :)

2011-04-20 @ 20:23:21
URL: http://hannalovisasol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0