Stress stress stress..


Det har verkligen gått i 390 dom senaste dagarna och jag har verkligen inte haft ork att skriva någonting här. Var hemma en runda i helgen i Markaryd och det var så gött! Förrutom att tåget var 3 timmar sent hem och att man vill hinna träffa alla på typ en dag, så man stressar ihjäl sig. Detta resulterade i huvudvärk hela helgen såklart.

Fick min nya jacka från Stylein, lovely! Ska lägga ut en bild på den i dagarna.
I övrigt har jag sjukt mycket att göra på jobbet så jag känner att jag inte hinner med. Men det positiva är att dagarna går snabbt iallafall.
Nu ska jag jobba lite innan det blir dags att lägga sig i tid för en gång skull. Ciao!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0