Sunday.

Jag och Peter testade sushi för första gången. Blev positivt överraskad faktiskt.

Käkade lite med Tilda och Calle på Mariatorget.

Åkte hem till Calle och dom svirade om. Ja varför ha fantasi när man kan köra på ett vinnande koncept?

Shit vad påsken har varit lång! Men helt klart skönt med lite ledigt och vila upp sig, specielt eftersom jag legat sjuk i någon dag innan. Gårdagen var toppen verkligen! Jag och Peter åkte en runda till IKEA, och shit vad stort det var! Kanske kändes stort för det var uppbyggt så att man skulle gå runt nedåt hela tiden. Hade lite svårt att förstå vart jag var=) Innan Peter skullle åka passade vi på att testa lite sushi eftersom alla ääälskar det och vi inte har provat det. Helt ok!

Efter att ha sagt hejdå vid tåget mötte jag upp Tilda och Calle och gick och käkade på en resturang med typ världens sämsta service. Vi avslutade kvällen på Debaser och gick hem vid 12-tiden. Gött, så att man inte är helt förstörd idag. Nu blir det plugg!








Kommentarer
Postat av: H Thiger

Mins inte vad jag sökte på, men snubblade in på denna sidan" ser ut som ni har skoj" mest hela tiden

Gôtt, som vi säger här i Götet"

2011-10-01 @ 12:38:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0