Helgeå.

Lite gött häng på gräset.

 

Fia på G.


Calle & the Undervalleys.


Hardcore Superstar.

 

Denna bilden är ju så sjukt kul, skrattar varje gång jag ser den. Hur ful kan man bli?

 

Helgen kom och var lika snabbt över. Åkter hem till Markaryd igår och nästan direkt vidare till Helgeå festivalen. Var chaufför och det var helt underbart att vara nykter för en gång skull. Väldigt mysig festival med några bra band. Ville mest se Calle & the Undervalleys eftersom jag inte har hunnit se dom på hela sommaren. Men blev positivt överraskad av ardcore Superstar. Har sett dom typ 4 gånger innan men inte varit superhookad, men jävlar vad bra dom var igår.

Så nu var man tillbaka i Borås igen. Känns lite tråkigt att man inte hade mer tid hemma. Alltid lika jobbigt att behöva lämna Gibson. Kära Gud, låt mig hitta en lägenhet snart!

Godnatt mina vänner!

 

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: GeMina Arts

riktigt nice!:) vi har lagt till dig på bloglovin nu, måste följa :)

2012-07-23 @ 15:07:59
URL: http://geminaarts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0