Foo Fighters i Stadion.

Tjohoo överlycklig för att vi fick stå längst fram. Inte i mitten visserligen, men hade iallafall inte en jävel framför mig och det är det viktigaste.

Biffy Clyro, första förbandet. En av mina favoriter faktiskt så det var kul att kolla på förbandet för en gång skull.

 

Band of Horses.

 

Dave Grohl.

 



I förgår drog jag och grabbarna till Stockholm. Vi hann med lite sushi på stan och ha det lite gött innan konserten och ändå fick vi bra platser. Shiiit vilken bra konsert det var! Jag vill se dom igen och igen och igen. Dave Grohl har ju en grym energi så man kan ju inte låta bli att bara älska honom. Plus att han är sjukt rolig.
Så här två dagar senare är det midsommar och jag ska tyvärr jobba natten. Men vädret är dåligt så vad spelar det för roll egentligen. Har fått min sill och en liten snaps så jag är nöjd.
Glad midsommar på er alla iallafall!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0