Sivletto - Retro clothing.


Ingenting man direkt ser från andra sidan vägen.



Världens märkligaaste ingång, men det gör ju det hela lite roligare.



Igår var jag ute och gick några timmar på Söder. Jag hade bestämt mig för att gå i områden jag inte brukade gå i och hitta lite roligare affärer. Jag hade fått tips på en butik som heter Sivletto, som tydligen skulle vara en cool butik med 50-talsinsirerade kläder och prylar. Till slut hittade jag den, världens minsta skylt och där man kommer rakt in i en spiraltrappa. Kan bli svårt för er att gå ner som har klaustrofobi, för jäklar vad tight trappan var. Sjysst, rätt stort ställe, med bra musik och mycket kläder. Men dom hade även skor, porslin, böcker och lite andra kul prylar, allt 50-talsinspirerat såklart. Det roliga var att de också hade en liten frisördel där en rockabillykille stod och klippte. Ett hett tips för er som gillar den stilen! Ni hittar adressen på www.sivletto.com.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0