Career update.

Sådär ja, då kommer man i säng alldeles för sent idag också! Och imorgon ska jag till Göteborg så då blir det väl bli lika sent då. Men men... Kom på att jag har ju glömt säga att jag har "kommit upp" mig lite på jobbet. Har blivit ansvarig inköpsassistent på underkläder, så nu blir jag nog kvar i lilla Borås ett tag till. Det är sjukt mycket att göra, men väldigt kul också! Eftersom det är en av de mindre avdelningarna och det inte är mer än jag som är inköpsassistent där får man verkligen göra allt. Men nu när man ska vara kvar i Borås är det är tur att det är så nära till Göteborg så att man kan få andas lite storstadsluft i mellanåt. Annars hade jag nog inte överlevt!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0