Också var det måndag...



Kände igår att jag hade märkligt ont i magen. Och inatt vaknade jag hur många gånger som helst med typ kramp i magen så att jag inte kunde röra mig. Var helt svimfärdig i morse men bestämde mig för att gå till jobbet ändå. Det gick helt ok när man inte åt, stressade eller var uppe och gick. Grymt skönt att komma hem från jobbet för en gång skull! Brukar alltid jobba över för att det är fullt upp och för att jag tycker det är skoj. På vägen hem höll jag på att köra på en person också och kände väl lite att jag aldrig borde länat sängen i morse.

Men så vände det! Hittade världens finaste blommor och en vas utanför min dörr. Skönt att veta att någon saknar en och tycker att man är underbar. Nu kommer jag nog sova gott ikväll!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0