Back to school.



Imorgon börjar min textil materiallära kurs. Spännande! Dock jävligt jobbig bok. Man fick två st i "paketet", båda på engelska såklart. Också fick man typ 100 tygprover som man ska klistra in på rätt ställen i boken. Och jag fattar ju inte ens hur det fungerar, hur ska jag då klara av kursen? Jaja, men det går nog bra. Tagit ledigt från jobbet imorgon, vilket känns lite jobbigt att man missar en dags lön. Men med denna kursen kan jag förhoppningsvis få ett mer välbetalt jobb i slutänden:)

Så där ja, dags att ut och dö. Alltså ut och springa, men Sandra tar ju verkligen död på en. Men så får det bli om man ska vara fit beach 2012.
Ciao!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0