Beautiful day.



För en gång skull har jag lite ro i kroppen och det är sååå skönt. Gjorde massa onyttiga mackor med chevre och vitlök och grejer och tryckte i mig framför Idol med Gibson. Så nu känner jag mig sjukt äcklig och lite rastlös igen. Känner att det finns 1000 saker jag skulle göra som vanligt som jag inte pallar ta tag i. Och 1000 saker jag hellre skulle vilja göra som jag av någon anledning inte kan. Är inte alls taggad på att börja plugga, men vet att jag måste ta tag i det för att det är en kurs jag verkligen vill ha läst.
Hur som helst har jag bestämt mig för att detta är en bra dag och den ska fortsätta vara det. Därför tänkte jag bjuda på en bild som Freja visade mig. Det är från hennes kollektion som hon visade på London Fashion Week nu i helgen. Titta och njut!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0