Booored!

Min söta hejdå present från nin. Kommer sakna vår lilla tyska.



Jaha, här sitter man i en lägenhet utan möbler. TV:n funkar inte men jag har ju min dator, säng, gitarr och Gibson i alla fall. Det regnar ju bara i Borås hela tiden känns det som. Det gör ju inte saken bättre. Plus att det känns som att jag sitter i min grannes lägenhet för jag hör allt dom säger. Och vid 2 inatt vaknade jag av att han och hans polare spelade tv spel, jävligt högt. En aning negativ idag. Men imorgon tänker jag umgås med Sandra vare sig hon vill eller inte och då kommer allt att kännas mycket bättre.
Saknar Stockholm lite, för där hade man alltid sin lilla "crowd", alltid fullt upp och någon som ville hitta på något. Borås är verkligen ingen kul stad.

Anyway, jag har ett avsnitt av Idol och ett av LA Ink så kvällen ska nog vara räddad. Ciao!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0