Fantastic Sunday.

Dagens vill ha! Blus och brallor från Gina Tricot. Båda 199 kr st.



Idag har det varit en jävligt bra dag! För det första, superfint väder. För det andra har jag antagligen fått en lägenhet i Parkstaden, 1,9 km från jobbet. Awesome! Nu är det bara att hålla tummarna att hyresvärden godkänner mig också, men det borde inte vara några problem.
För det tredje har jag varit i underbara Göteborg. Borås är ju som Markaryd en söndag, totaldött. Så det är as gött att ha storstan så pass nära om man faktiskt vill se lite folk och gå i lite bättre butiker.
Tog en tripp till Sandra och vi gick lite på Nordstan eftersom det var det enda som hade öppet och sedan käkade vi lite innan vi tog Sandras pick och pack och drog till Borås.

Hittade en blus och ett par brallor i skinnimitation på Gina Tricot som jag blev sjukt sugen på. Får ta en funderare och shoppa när jag har fått mitt visakort till helgen.
Ciao!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0