Hectic day.

Detta var min senaste kandidat för de perfekta bootsen. 1695 kr från H by Hudson.
Men nu har nog Jeffrey Campbells nya slagit ner dem en placering från listan. Håll koll på nyheterna på Nelly.



Har varit fullt upp idag verkligen, handla, laga mat, packa upp. Fan vad trött jag är på att packa och packa upp! Bor hos sandra nu fram tills lördag. Sedan blir det hem till Markaryd och packa ihop så att jag klarar mig en vecka. Därefter blir det att åka tillbaka till min nya lägenhet. Lovely! Kommer ju visserligen inte ha några möbler alls, typ en mini TV på golvet och sängen i min sovalkov. Men jag kan sova och laga mat iallafall. Får hoppas att elen har kommit igång tills dess bara. Har inte så stor koll på det där och skulle tydligen fixa det själv.

Åh fått in en aaas snygg klänning på Nelly nu och de perfekta kängorna från Jeffrey Campbell. Så håll koll på nyheterna. Jag vet att jag kommer köpa båda med mig hem iallafall. Visar dem på bloggen senare.

Nu sängen. Godnatt mina vänner!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0