Alive.

Glömde självklart kameran så lånade en bild från Linda. Här har vi mig och Markaryds sötaste Linda!



Åh det är lördag och jag har 3 dagars ledigt till och jag är äntligen levande igen. Stress stress stress i torsdags framtills jag kom ner till byn. Lite kul att Calle var i byn och uppträdde så jag hann träffa honom en runda innan han drog vidare. Det var ju nice väder så jag hoppade på cykeln med en öl i handen och drog till en förfest. Ja vad ska man säga, en typisk markarydsfest. Och sedan kom Mary på att hon ville gå ut för första gången sedan Charlige föddes. Kul! Lite öl och lite skumpa och sedan gick vi till världens bästa Fanny.
Ja Bacchus var väl inte så mycket att hänga i julgranen, men vad hade jag förväntat mig. Överlag en jävligt kul kväll. Däremot var ju gårdagen inte lika kul. Oh my god! Jag ska aaaaaaldrig mera dricka!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0