Blue for free.



Så var det måndag och långhelgen var snart slut. Har rensat bland mina grejerhär hemma och fyllt bilen. Helt sjukt vad grejer jag fortfarande har kvar här hemma. Har hur mycket skor som helst som jag ska ta upp till Borås nu. Men det får nog bli att jag får lägga ut några på tradera så att man får plats med nytt.
Har ju glömt visa mina nyaste. Jag var på ett Nelly High Heels event för ett tag sedan. Vi blev bjudna på 3-rätters och drinkar också fick vi varsit par skor. Allt helt gratis. Det är vid sånna tillfällen man är glad att man jobbar där man jobbar.

Än så länge har jag inte fått chans att använda dessa men de kommer vara supersnygga till alla mina jeans i sommar. Spetsiga skor till ett par riktigt slitna jeans är soooo nice!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0