Old things out, new things in.

Galet, allt detta för 420 kr!


Nä, om jag skulle börja ta tag i det här igen. Kände att jag hade en stund över i min städning och tvättning. Hittar ju alltid 1000 andra saker att göra när jag väl ska städa och igår började jag rensa här hemma. Har ju inte världens största lägenhet och har alldeles för mycket som ligger och inte används. Så nu är jag inne i ett tradera-flow och säljer typ allt. Skönt att bli av med all "skit".
Men sen hade vi ju utförsäljning och då drog jag ju såklart hem ännu mer. Shit vad mycket bra grejer dom hade denna gången! Helt nya inplastade plagg som är nyheter på hemsidan för 50 spänn styck. Och alla skor kostade 20 kr st. Inte märkesskorna såklart. Ångrar att jag inte köpte fler! Så nu har jag fått börja sälja gamla skor som jag inte använder så att jag ska få plats med de nya. Hatar att ha en liten lägenhet!

Nej, dags att ta och storstäda lite. Var ju typ 3 veckor sedan så det är på tiden. Får ju aldrig tummarna ur eftersom jag bara sitter och drömmer om att bo i Göteborg istället.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0