Yaaay for sale!

Hatt för 20 kr.

 

Bikini för 40 kr.

 

Ett halsband och en ring för 40 kr.

 

5 par skor för 100 kr, galet!

 

Idag hade vi utförsäljning på Nelly igen. Galet som vanligt! Jag hade spanat in ett par Prime Boots men var helt enkelt inte tillräckligt snabb. Men men, jag hittade ju en massa annat. Nu när dom har sänkt att Nelly Shoes till 20 kr st så kan man ju inte låta bli. Så nu köpte jag säkert några som jag inte kommer använda. Men det ser ju fint ut i skohyllan iallafall.
Så då var det fredag också, hade hoppats på en skype-date med min kärlek men tydligen funkade inte internet på hans nya hotell. Så det blir väl en dejt framför tvn med Gibbe helt enkelt.

Ciao!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0