The New Nelly Magazie.

 

Idag fick jag tag i nya Nelly Magazine på jobbet. Dom blir verkligen bara bättre och bättre, också är den gratis. Perfekt! Så ikväll tänkte jag göra egentligen ingenting njuta av att jag har ett nytt modemagasin i lägenheten. Var ju ett tag sedan nu. Tänkte försöka dansa lite också, måste ju öva lite inför tisdag. Det är verkligen hemskt, förr var jag ändå ok på att dansa och helt plötsligt känner jag mig som kylskåpet i mitten som alla skrattar åt. Jag blir galen! Har visserligen aldrig dansat Dancehall tidigare, men det är sjukt kul. Och framför allt jobbigt. Hade träningsvärk i magen redan samma dag och då är det fasen bra träning!

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0