New place.



Har ju glömt att skriva att vi äntligen har flyttat in i dom nya lokalerna! Visserligen för två veckor sedan men jag är ju sjukt dålig på att uppdatera. Nu när man är här så förstår man knappt hur man kunde arbeta i dom gamla lokalerna. Det är grymt nice nu i alla fall. Alla är mer uppdelade, man sitter med sin inköpare, man har plats, allt är ljust och fräscht!
Allt som fattas är någon av mina vänner på denna väggen! Har letat som en tok för det hade varit så kul om det fanns någon av mina vänner, men icke.
Det är mycket som händer nu helt enkelt, Nelly flyttar till bättre lokaler och jag flyttar till Göteborg. Kan knappt inte bli bättre!
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0