Stockholm och Swedish House Mafia.

Jag precis som resten av Sverige var på Swedish House Mafia i helgen. I torsdags kväll åkte jag upp till Johanna. Nina (vår tyska vän) var redan där. På fredagen mötte vi upp Sandra gick lite i affärer och lunchade. På kvällen gjorde vi oss redo för SHM. Blev en grymt kul kväll men alla var as trötta efter spelningen så vi hoppade utgång. Lördagen körde vi stan för att fixa Sandras mobil som hade badat i cider kvällen före. Vi passade på med lite mer shopping och fika. På kvällen tänkte vi fest hos någon kille Sandra kände i Sollentuna och sedan utgång. Vid 4 insåg väl jag att jag inte pallade någon utgång och beställde en taxi hem. Väldigt skoj kväll iallafall. Dock blev hemresan minde skoj eftersom jag är då jäkla klen. Kräka hela vägen och äta första målet kl 8 på kvällen. Funderar seriöst på att sluta dricka! Anyway, grymt kul helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0