Climb mother fucker climb!

Fick ju såklart huvudvärk igår och blev soffliggande hela kvällen. Superskoj verkligen! Slår aldrig fel, ingen huvudvärk på hela veckan men sen kommer helgen och då jävlar. Kanske beror på satt jag lyckades få nackspärr i fredags. Det positiva var att jag hann kolla klart på "How I met your mother" säsong 6 och börja på säsong 7.

Idag hade jag fortfarande lite nackspärr men ingen huvudvärk så jag hoppas att jag inte fuckade till det genom att klättra. Kan ju inte sitta inne en hel helg, deprimerande. Sjukt kul att klättra iallafall, speciellt med sele. Men eftersom jag inte får säkra Jimmy så kör vi mest klättring utan. Får ta tag i att skaffa mig ett kort så att jag också får säkra. Vill klättra högt!

Nej nu god sallad och nya Johan Falk, en start på ett nyttigare liv (förhoppningsvis).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0