Lady Chaol Ghleann.

Satt och kollade igenom min mejl på tåget på väg till jobbet och hittade ett väldigt intressant erbjudande. För bara 149 kr kan jag bli Rebecka Lady Chaol Ghleann. Vet inte riktigt om följden blir så men alla hade ju trott att jag var typ adlig eller prinsessa eller något. Blir lite svårt att övertyga vänner som jag redan har och min familj men man får ju försöka. Annars kan jag ju skaffa mig en massa nya vänner som heter, lady, lord, von, af ja ni fattar vad jag menar så kommer folk tro att jag är ännu coolare. Vilken sjukt bra plan! Får nog sova en stund på den på tåget och se om den låter lika bra när jag vaknar.
Ha en underbar dag allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0