On the run.

Sådär ja, sluta i vettig tid från jobbet så att man hinner med en fika med tjejer i Göteborg. Man är ju alltid dödstrött på veckorna så därför blir det ju inte så ofta man tar tag i att göra något. Men ibland får man tvinga sig helt enkelt för man vet att det är kul när man väl kommer ut.
Jag hade ju egentligen velat gå på Danko Jones idag och det känns sjukt tråkigt att man är pank och att ingen av mina vänner som kan/vill gå med. Hade lovat mig själv att gå om dom skulle göra en klubbspelning i Göteborg. Sweden Rock var ju ute mitt på dagen men dom var ändå grymma. Tror det hade varit ännu bättre på en klubb. Men men ikväll blir det gofika istället.
Adios!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0