Photoshoot.

Har hur mycket som helst att göra på jobbet nu. Grejer bara strömmar in och min hög med ordnar för SS13 växer. Idag hade vi fotning iallafall. Trodde aldrig skorna skulle ta slut när jag ställde upp dom för fotning. Men nu blir det mycket bytt på hemsidan till helgen och det är ju bra.
Känns verkligen när det är mycket, idag är jag så trött så att jag knappt kan hålla uppe ögonen. Såna här dagar är det inte kul att pendla!
Idag satte jag mig på en buss som inte riktigt ska dit jag ska men tänkte att jag orkar inte vänta på stationen i 35 min. Och självklart finns det ingen anslutande buss när jag kommer fram så då får jag ändå vänta i 30 min fast utomhus. Dålig planering Rebecka. Tack och hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0