Too fab on a friday.

Denna dagen har gått sjukt snabbt! Hann knappt blinka innan den var slut. Fick bilderna från min inköpare på SS13 skorna. Också hittade jag Kat Von D's kollektion. Hej exalterad! Antagligen kommer den att komma in. Kat hade själv visat sina grejer när dom var på mässan i London. Och hon sa att hon hade tyckt det var skoj att komma till Sverige och se kontoret. Detta är verkligen dom bästa bitarna med att jobba med det man jobbar med! Det hade varit sjukt grymt att hinna prata med henne lite mer denna gången:)
Anyway, hemfärd och det är fredag. Göööött!
Vill tipsa om nagellacket jag provade på jobbet idag. Det är Too fab och Flare från märket Orly. Älskar Orlys färger och detta är ju så snyggt så att jag kan knappt sluta titta på naglarna. Ni hittar det på Nelly såklart.
Ha en grym helg allihopa!


Kommentarer
Postat av: Caroline

Nää vad snyggt! ska man ha det "vanliga" under innan man applicerar det glittriga, eller räcker det med bara det glittriga?

2012-10-24 @ 10:57:01
URL: http://matalltsa.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Det blir mer effektfullt med det vanliga under eftersom det glittriga inte är heltäckande.
/rebecka

2012-10-27 @ 14:31:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0