I want summer.

Tubtopp 79,50 kr. Tubtopp 79,50 kr. Kjol 249 kr. Tunika 149 kr. Boots 200 kr. Kjol 199 kr. Skjorts 99 kr. Kjol 149 kr.

 
Som jag berättade tidigare i veckan när jag var sjuk så råkade jag komma in på H&M's hemsida. Jag satt och tänkte på London och blev så inspirerad. Jag vill ha värme NU NU NU. Så "råkade" klicka hem lite mer än vad jag egentligen har råd med just nu, men men. Måste säga att allt detta för 1200 kr är verkligen billigt! Så mycket fint jag kommer att ha tills värmen kommer. 
Så en vecka kvar till löning och jag är typ pank. Så idag blir det att njuta av värmen på min terass, mysigt och billigt. Sedan tänkte jag njuta av 50 min aromamassage på Hagabadet som jag fick i julklapp av mitt hjärta. Ikväll blir det hemmafest hos Lisa. Om jag bara kunde leva så här billigt resten av tiden varje månad så hade jag kanske lärt mig att spara lite också. Men det är ju så mycket roligare att spendera pengar än att håll på dom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0