Mellokväll som halva Sverige.

Igår var det melodifestivalkväll hos Karin som vanligt. Började dagen med ett bodybalance pass, vilket var as gött. Gick verkligen igenom muskler som man inte brukar träna. Tänkte jag skulle unna mig lite sushi tills kvällen. Körde i tid men kom på mig själv att köra åt fel håll. Körde mot Landvetter istället för mot stan. Tröttsamt! Kommer fram halv 8 och har dom tydligen gjort den sista sushitallriken och riset var slut. Blev så jävla sur och köpte en pizza på Ica. Vilken lördagslyx, eller inte.
Melodifestivalen var lika mycket skit som vanligt. Men det är ju sällskapet som är det viktiga, så what the heck.


Man brukar väl ha typ en mink runt nacken. Men man tar ju vad man har, min chihuahua passade ju ypperligt där!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0