Lack fetish.

 
Idag skulle jag bara in en snabbis och köpa lite bubbelplast på Clas Ohlson. När det ändå var så lite folk som det är kl 10 på en söndag i Nordstan, tänkte jag att jag passar på och gå in på Gina. Kanske att dom har dom lackbyxorna som jag sett på en blogg. Och visst hade dom det, för endast 49 kr! Dock en storlek förstor, men jag kör lite häng, det gör inget i dessa byxorna. Sen hittade jag lackleggins för 29 kr. Jag har haft dom tidigare och dom är as snygga tills dom tappar sin glas. Så what the heck, lika bra att köpa två så att jag har ett par när dom andra är utslitna. Sen hittade jag en kjol i lack för bara 29 kr. Och en par snygga och slappa "finbyxor". Dom har pressveck och vit rand i sidan. Men resår i midjan så man kan göra dom så upp- eller nedklädda man vill. Awesome! 4 par byxor och 1 kjol för 189 kr (tidigare 1145 kr tillsammans). Vilket klipp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0