Nytt år nya möjligheter.

 
Självklart är man alltid lite extra pepp när det blir nytt år på att förändra vissa saker i sitt liv. Nu är det 2013 och man kan inte bara sitta och vänta på att saker ska hända längre.
Jag har skrivit ner min lista av vad som behövs göras. Jag började direkt på nyårsdagen och jag är superpepp. Detta kommer att fixas under januari månad!
 
Förändringar för att SPARA PENGAR!
*Bli bättre på att förbereda lunchlåda. Planera upp på söndagen mat för hela veckan och handla allt då.
*Kolla över mina försäkringar, så att jag inte lägger massa extra pengar.
*Ändra min CSN betalning så att det blir månadsvis. Vägrar att bli pank var fjärde månad!
*Strukturera upp min lön, hur mycket jag får lägga på vad så att jag inte står där den 10:e varje månad och är luspank.
*Börja spara!
 
BÖRJA TRÄNA
*Även räkna in träningskort i min budget, för nu är det fan dags att börja röra på kroppen!
*Äta nyttigare kvällsmat! Varma mackor och rostat bröd är inte bra när jag ska få en fast röv!
 

Kommentarer
Postat av: Alina

looks yummy! xx

The Provocative Couture

2013-01-09 @ 22:08:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0