Robbie Williams.

Åh har ju glömt skriva om Robbie! Min söta pappa har ju sett en konsert med honom på Tv en gång och säger alltid hur jäkla bra han är. Så kom vi in på att han ska komma till Sverige och jag föreslog att vi kanske skulle se honom. Min pappa nappade såklart om jag kunde fixa sittplats. Pappa betalar! Det kvittar vad det kostar, vi ska se honom. Jag förstår var mitt shoppingberoende kommer ifrån. Har man fått för sig att man ska ha något så ska man köpa det, och det är nu! Hur som helst, hittade 2 jävligt bra sittplatser för 1000 spänn styck på tradera. Perfekt! Ska bli superskoj att ta med gamla farsan på konsert. Han pratar fortfarande om när han fick gå in och se dom sista av Thomas Di Levas låtar när jag var och såg honom. Nu blir det bara en väldigt mycket större arena och typ 50 000 mer pers. Kommer bli awesome!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0