Sale.

Byxa "Glamorous" 89 kr, wedge i äkta mocka "Vila" 299 kr, loafers "NLY Shoes" 119 kr, t-shirt (med djup u-ringad rygg) "Issue 1.3" 175 kr, väska "Issue 1.3" 199 kr.
 
Äntligen fick jag hem rea-grejerna som jag köpte på Nelly i mellandagarna. Krångel hit och dit och grejer som tog slut. Men lika bra var det för egentligen ska jag ju inte shoppa. Ett av mina nyårslöften, det går väl sådär. Men grymt nöjd med allt jag fick hem och ska bara skicka tillbaka en stickad väst. Vill bara ha sommar nu! Fick ju aldrig några fina färgglada byxor förra året så måste säga att jag är grymt stolt över detta kap för bara 89 kr. Hela kalaset på bara 806 kr (inkl min rabattcheck på 75 kr).

Kommentarer
Postat av: GeMina Arts

Snygga saker! Gillar väskan! :)

2013-01-14 @ 19:49:01
URL: http://geminaarts.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0