Spring pleeeease!

 Ballerina 379 kr från China Girl och sandaler 149 kr från Timeless.
 
Helt överlycklig när jag såg att termometern låg på plus när jag gick hemifrån kl 06.00 Och jag kunde slänga på mig min höstjacka istället för min vinterjacka. Jag önskar att jag alltid kunde stå ut och ta min lite tunnare jacka och kanske ett par snyggare skor än ständigt mina boots när jag går till jobbet, men jag hatar verkligen att frysa på morgonen.
Anyway så kommer det massa fina vår/sommar skor på hemsidan nu och jag vill bara handla handla handla! Igår kom dessa fina in från China Girl och Timeless. Mycket prisvärda! Känns roligare att köpa lite billigare ballerina/loafers och köpa några fler som man kan byta med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0